Prve dve godine rada udruženja

SkiBus je udruženje ljubitelja skijanja, koje je osnovano u novembru 2006. godine sa ciljem da omogući uživanje u zimskim sportovima što široj populaciji. Aktivnosti su počele organizovanjem jednodnevnih ski izleta na Kopaoniku, a ubrzo nastavljene sa ski vikendima na Kopaoniku, po kojma je SkiBus danas postao prepoznatljiv u našoj ski javnosti.

Polaskom subotom u ranim jutarnjim satima, kako bi se stiglo na sam početak rada žičara, a povratkom nedeljom po završetku skijanja, našim članovima je omogućeno da plaćanjem jedne noći u nekim od objekata sa kojima sarađujemo, skijaju puna dva dana. Popularnost ski vikenda je sve više rasla, jer je potreba ljudi da neradnim danima odu na rekreaciju i čist vazduh bivala sve prisutnija. Sami programi ski vikenda koncipirani su tako da se maksimizira boravak na planini i ski stazama i prilagođeni su pravim ljubiteljima skijanja koji žele u potpunosti da iskoriste svoje vreme na snegu.

Prilikom razvijanja ideje ski vikenda, akcenat je stavljen na sve one koji zbog nedostatka vremena ili novca ne mogu sebi priuštiti višednevni boravak na planini ili jednostavno ne žele da plaćajući mesecima unapred aranžmane (a da pri tom nisu sigurni kakvi će ih vremenski uslovi očekivati) rizikuju da im propadne toliko željeno i isčekivano skijanje. U prilog ekspanzije ideje ski vikenda je išlo i to što su klasični višednevni programi, koji su u ponudi, od strane raznih turističkih agencija, uvek onemogućavali skijašima da u potpunosti uživaju na snegu prvi i poslednji dan aranžmana (dan dolaska i odlaska). Upravo je SkiBus koncipirao programe koji će taj nedostatak, bar iz ugla pravih ljubitelja skijanja, otkloniti.

Tokom sezone 2007/2008, SkiBus je pored Kopaonika koji je bio u programu svake nedelje, za svoje već mnogobrojne članove, pokrenuo ski vikende i u drugim ski centrima: Stara Planina, Jahorina, Bjelašnica. Takođe su uvedeni i produženi ski vikendi (tri puna skijaška dana, sa dva noćenja) kao i skijanje za praznike.

Sa istom idejom da budu prilagođeni prvenstveno populaciji ljubitelja zimskih sportova, prvi put su organizovani i sedmodnevni aranžmani, sa već ustaljenim polascima u ranim jutarnjim časovima, tako prilagođenim da se stigne na sam početak rada ski centra, a planiranim povratkom zadnjeg dana programa, tek po završetku rada žičara. Ovo je na opšte zadovoljstvo fanova skijanja, omogućavalo da svi sedmodnevni programi u organizaciji SkiBusa uključuju punih osam dana skijanja.

Januara 2008. SkiBus se udružio sa Ski klubom Niš, koji već 30 godina unazad organizuje akcije “Svi na sneg”, gde se masovno animiraju ljudi da se vikendima upućuju na planinu, prvenstveno kroz forme jednodnevnih vikend tura.

Uloženi su veliki zajednički napori da se za članove SkiBusa i sve ljubitelje skijanja koji dolaze pod okriljem akcije “Svi na sneg” obezbede značajnih popusti koji se direktno ili indirektno tiču zimovanja i zimskih sportova.
Mnogi popusti su obezbeđeni u ski rentalima i servisima, ski školama, prodavnicama ski opreme, kafeima, klubovima, restoranima…, kako u zimskim centrima, tako i van njih. Olimpijski ski centar na Jahorini je odobrio popust na skipas članovima ovih udruženja. Lista onih koji nude popuste se stalno proširuje. Svi popusti koji su do sada obezbeđeni po reciprocitetu važe za članove obe organizacije.

Zahvaljujući naporima SkiBusa može se reći da ski vikendi danas mnogima predstavljaju omiljenu zabavu i aktivnost u zimskom periodu i da se ljudi svih uzrasta rado upućuju ka zimskim centrima željni razonode, rekreacije i bekstva na planinu. Razvijen je čitav pokret ski vikendaša, spremnih da vikend iskoriste na sportski i zdrav način, na planinama i snegu, daleko od gradske vreve. Višednevni programi koji omogućavaju skijanje i prvi i poslednji dan, kao i mnogobrojni popusti i specijalne ponude sa kojima je SkiBus izlazio pred svoje članove, uzrokovali su da SkiBus okupi značajan broj ljudi i da kao takav postane prepoznatljiv brend skijaškoj populaciji.

Skibus je i u narednom periodu nastavio sa organizacijom postojećih i već prihvaćenih ski aranžmana, ali se trudio i da kreira nove ski programe, prilagođene zahtevima ljubitelja zimskih sportova. Znatno se radilo i na širenju mreže partnera, spremnih da daju popuste na svoje proizvode i/ili usluge članovima udruženja. SkiBus u nastojanju da i dalje popularizuje skijaške i snowboard sportove, planirao je obogaćivanje svoje ponude sa novim ski centrima.

Pogledajte kako je izledala naslovna stranica staroga sajta..